Klinika za neurologiju

Pretraga

Imate pitanja?

Vodič za
pacijente
mapa
kcus
Putevi
pacijenta
Medicinski
žurnal

KCUS

NEUROLOŠKA KLINIKA

Šef klinike:

PRIM. MR. SCI. MED. DR DŽENITA IMAMOVIĆ

GLAVNA SESTRA KLINIKE MAG. AMELA KAVAZOVIĆ / DMS

SEKRETARIJAT

Kontakt informacije

ŠEF ODJELJENJA: PRIM. DR SUAD HEĆO

GLAVNA SESTRA HATIDŽA PERVAN DMS

tel. +387 33 297 237

tel. +387 33 298 055

tel. +387 33 297 236

ŠEF ODJELJENJA: DOC.DR.SELMA ŠABANAGIĆ HAJRIĆ

GLAVNA SESTRA AZRA PETROVIĆ DMS

tel. +387 33 297 236

tel. +387 33 297 236

ŠEF ODJELJENJA: PRIM. DR ZAKIRA AJANOVIĆ

GLAVNA SESTRA MIRSADA KABAŠ DMS

tel. +387 33 297 363

ŠEF ODJELJENJA: PRIM.MR.SCI.MED.DR NIHADA SUBAŠIĆ

GLAVNA SESTRA EDINA DŽINDO DMS

tel. +387 33 297 624

tel. +387 33 297 567

tel. +387 33 297 361

tel. +387 33 298 346

 

Česta pitanja (Faq)

Nakon hospitalnog tretmana, pacijent/član porodice/staratelj ili drugi zakonski zastupnik će dobiti od strane glavne medicinske sestre-tehničara odjela ili referenta obrasce sa specifikacijom troškova hospitalnog tretmana i zdravstvenu dokumentaciju, koju je porodica/srodnik pacijenta obavezna predati na blagajni KCUS,  kako bi se završio konačni obračun. Ukoliko pacijent nema srodnika, blagajnu će završiti medicinska sestra-tehničar zadužena za dokumentaciju na odjelu OJ/Klinike.

Pacijenti u skladu sa Cjenovnikom zdravstvenih usluga u FBiH plaćaju određenu participaciju za liječenje.

Ukoliko pacijent nema zdravstvenu dokumentaciju, postupat će se u skladu sa Procedurom o neosiguranim licima broj 18, a koju pacijent/član porodice/staratelj može dobiti na uvid od strane medicinske sestre-tehničara na prijemnom bloku Klinike, te će o istoj biti usmeno upoznat.

Ukoliko se radi o inostranom pacijentu/osiguraniku države sa kojom Bosna i Hercegovina nema zaključen Međudržavni ugovor o socijalnom osiguranju ili inostranom pacijentu koji nema zdravstveno osiguranje, pacijent mora unaprijed platiti troškove liječenja na blagajni KCUS, a najmanje 50% procijenjenih troškova liječenja ili za minimalno 3 dana hospitalizacije.

  • Posjeta pacijentu u bolnici je zabranjena do daljnjeg zbog aktuelne epidemiološke situacije (pandemija Covid-19).
  • Članovi porodice imaju mogućnost da hospitaliziranom članu porodice donose najneophodnije lične stvari (pribor za ličnu higijenu, veš, garederoba) u dogovorenom vremenu, na recepcije Kliničkog centra Univerziteta u Sarajevu (Glavna kapija, Tunel DIP-a, Klinika urgentne medicine), gdje će iste preuzeti odgovorno lice klinike na kojoj je pacijent hospitaliziran.
  • Član porodice je obavezan vidno označiti dostavljene stvari (ime i prezime pacijenta i odjeljenje na kojem je hospitaliziran).
  • Odgovorno lice koje preuzima stvari, obavezan je da pregleda sadržaj dostavljenog i u slučaju da se radi o nepotrebnom ili zabranjenom sadržaju, iste će na licu mjestu vratiti članu porodice.
  • U slučaju da utvrdi da se radi o sumnjivom sadržaju (narkotici, vatreno i hladno oružje i drugi sumnjivi materijal), odmah će obavijestiti Unutrašnju službu zaštite imovine i lica Kliničkog centra Univerziteta u Sarajevu..
  • Lične stvari se ne smiju ostavljati na recepciji i predavati neovlaštenim osobama.

Prijem pacijenata u Klinički centar Univerziteta u Sarajevu (u daljem tekstu: KCUS) vrši se svakog dana.

Postupak prijema pacijenata u KCUS počinje u prijemnim ambulantama i vrši se na osnovu uputnice za bolničko liječenje.

 

Ako se radi o stanju u kojem je potrebno ukazati hitnu medicinsku pomoć, prijem pacijenta u KCUS vrši se bez posebne uputnice doktora. Svi pacijenti koji  zahtjevaju hitan prijem u KCUS hospitaliziraju se u OJ preko Klinike urgentne medicine. Prijem u KCUS se može izvršiti u toku 24h.

Svi naručeni pacijenti za hospitalizaciju primaju se u redovnom radnom vremenu (od 08:00 do 16:00 sati).

 

Hitan prijem pacijenta na bolničko liječenje bez uputnice, odnosi se na akutne poremećaje zdravlja ili povrede, a pri tom pacijent nije transportovan kolima hitne pomoći ili nije upućen od strane porodičnog doktora.

 

Prema medicinskim indikacijama pacijent se prima na bolničko liječenje, a ordinirajući ljekar OJ na koju je primljen pacijent, u roku do tri dana prosljeđuje zahtjev doktoru porodične medicine za izdavanje uputa za bolničko liječenje.

 

U slučaju da ne postoje medicinske indikacije za bolničko liječenje za koje je izdata uputnica, ljekar KCUS izdaje nalaz i mišljenje uz obrazloženje razloga za odustajanje od prijema pacijenta, a ono sadrži stručno uputstvo doktoru porodične medicine o daljem načinu praćenja i liječenja pacijenta.

 

 

Pacijent kod prijema na bolničko liječenje prilaže:

  • Odgovarajuću uputnicu za bolničko liječenje (ljekar porodične medicine Doma zdravlja ili druge zdravstvene ustanove iz Bosne i Hercegovine),
  • Komisijsko odobrenje za pacijente iz drugog kantona,
  • Zadnji ček od penzije za penzionere,
  • Kartica ako je pacijent ratni vojni invalid, civilna žrtva rata, šehidska porodica, karton sa biroa i sl.,
  • Ovjerenu zdravstvenu knjižicu kojom se dokazuje svojstvo osiguranog lica,
  • Ličnu kartu, kojom potvrđuje svoj identitet,
  • Medicinske nalaze koji se obavljaju na primarnom nivou zdravstvene zaštite,
  • Drugu raspoloživu medicinsku dokumentaciju, relevantnu za bolest ili stanje zbog koje je indikovan prijem na bolničko liječenje.

Prije potpisivanja Formulara informativnog pristanka na hospitalizaciju, pacijenta obavezno treba obavijestiti da ima pravo odbiti ili napustiti bolničko liječenje, ukoliko to želi. Također, prije potpisa formulara, pacijent ima pravo da se konsultuje sa članovima porodice, starateljem, svojim zakonskim zastupnikom ili drugim osobama koje sam izabere. Pacijent obavezno mora da pročita (ili da mu se pročita) i potpiše navedeni formular.

Ako se radi o maloljetnom pacijentu formular potpisuju roditelji ili staraoci, obavezno dajući na uvid identifikacioni dokument.

Za osobe koje nisu pri svijesti ili nisu sposobne za rasuđivanje, pristanak daju roditelji, staratelj, supružnik ili drugi bliži rođaci.

Ukoliko postoji opasnost po život pacijenta, koji je u nesvjesnom stanju, a nema ko da potpiše formular pristanka, sve potrebne procedure vrše se bez potpisa, saglasnosti.

  • Pribor za ličnu higijenu
  • Veš
  • Plastične čaše za jednokratnu upotrebu
  • Pidžama
  • Papuče
  • Po potrebi, pelene, higijenski ulošci i drugo

 

U bolnicu je zabranjeno donositi stvari od vrijednosti.

Ukoliko se pri prijemu pacijenta u bolnicu utvrdi da sa sobom posjeduje stvari od vrijednosti (novac, nakit i druge skupocjene stvari) iste će biti vraćene članu porodice istog dana, a u slučaju da član porodice nije prisutan, obavijestiće se nadležni socijalni radnik Kliničkog centra Univerziteta u Sarajevu.

  • Prijem u bolnicu određuje ljekar na prijemnom odjelu Klinike.
  • Zabranjeno je unošenje hrane u cilju zaštite pacijenata od probavnih smetnji.
  • Strogo je zabranjeno unošenje vatrenog ili hladnog oružja, slikanje i snimanje u prostorijama KCUS.
  • Pacijent je obavezan da poštuje kućni red i druge propise ustanove/odjela (vrijeme vizite, vrijeme za obrok, tišinu na odjelu, uvažavanje zdravstvenog osoblja).
  • Pacijent može da učestvuje u odlukama vezanim za dijagnostiku i liječenje, te daje sugestije, prijedloge i primjedbe.

Gdje se nalazimo?

Česta pitanja (Faq)

Nakon hospitalnog tretmana, pacijent/član porodice/staratelj ili drugi zakonski zastupnik će dobiti od strane glavne medicinske sestre-tehničara odjela ili referenta obrasce sa specifikacijom troškova hospitalnog tretmana i zdravstvenu dokumentaciju, koju je porodica/srodnik pacijenta obavezna predati na blagajni KCUS,  kako bi se završio konačni obračun. Ukoliko pacijent nema srodnika, blagajnu će završiti medicinska sestra-tehničar zadužena za dokumentaciju na odjelu OJ/Klinike.

Pacijenti u skladu sa Cjenovnikom zdravstvenih usluga u FBiH plaćaju određenu participaciju za liječenje.

Ukoliko pacijent nema zdravstvenu dokumentaciju, postupat će se u skladu sa Procedurom o neosiguranim licima broj 18, a koju pacijent/član porodice/staratelj može dobiti na uvid od strane medicinske sestre-tehničara na prijemnom bloku Klinike, te će o istoj biti usmeno upoznat.

Ukoliko se radi o inostranom pacijentu/osiguraniku države sa kojom Bosna i Hercegovina nema zaključen Međudržavni ugovor o socijalnom osiguranju ili inostranom pacijentu koji nema zdravstveno osiguranje, pacijent mora unaprijed platiti troškove liječenja na blagajni KCUS, a najmanje 50% procijenjenih troškova liječenja ili za minimalno 3 dana hospitalizacije.

  • Posjeta pacijentu u bolnici je zabranjena do daljnjeg zbog aktuelne epidemiološke situacije (pandemija Covid-19).
  • Članovi porodice imaju mogućnost da hospitaliziranom članu porodice donose najneophodnije lične stvari (pribor za ličnu higijenu, veš, garederoba) u dogovorenom vremenu, na recepcije Kliničkog centra Univerziteta u Sarajevu (Glavna kapija, Tunel DIP-a, Klinika urgentne medicine), gdje će iste preuzeti odgovorno lice klinike na kojoj je pacijent hospitaliziran.
  • Član porodice je obavezan vidno označiti dostavljene stvari (ime i prezime pacijenta i odjeljenje na kojem je hospitaliziran).
  • Odgovorno lice koje preuzima stvari, obavezan je da pregleda sadržaj dostavljenog i u slučaju da se radi o nepotrebnom ili zabranjenom sadržaju, iste će na licu mjestu vratiti članu porodice.
  • U slučaju da utvrdi da se radi o sumnjivom sadržaju (narkotici, vatreno i hladno oružje i drugi sumnjivi materijal), odmah će obavijestiti Unutrašnju službu zaštite imovine i lica Kliničkog centra Univerziteta u Sarajevu..
  • Lične stvari se ne smiju ostavljati na recepciji i predavati neovlaštenim osobama.

Prijem pacijenata u Klinički centar Univerziteta u Sarajevu (u daljem tekstu: KCUS) vrši se svakog dana.

Postupak prijema pacijenata u KCUS počinje u prijemnim ambulantama i vrši se na osnovu uputnice za bolničko liječenje.

 

Ako se radi o stanju u kojem je potrebno ukazati hitnu medicinsku pomoć, prijem pacijenta u KCUS vrši se bez posebne uputnice doktora. Svi pacijenti koji  zahtjevaju hitan prijem u KCUS hospitaliziraju se u OJ preko Klinike urgentne medicine. Prijem u KCUS se može izvršiti u toku 24h.

Svi naručeni pacijenti za hospitalizaciju primaju se u redovnom radnom vremenu (od 08:00 do 16:00 sati).

 

Hitan prijem pacijenta na bolničko liječenje bez uputnice, odnosi se na akutne poremećaje zdravlja ili povrede, a pri tom pacijent nije transportovan kolima hitne pomoći ili nije upućen od strane porodičnog doktora.

 

Prema medicinskim indikacijama pacijent se prima na bolničko liječenje, a ordinirajući ljekar OJ na koju je primljen pacijent, u roku do tri dana prosljeđuje zahtjev doktoru porodične medicine za izdavanje uputa za bolničko liječenje.

 

U slučaju da ne postoje medicinske indikacije za bolničko liječenje za koje je izdata uputnica, ljekar KCUS izdaje nalaz i mišljenje uz obrazloženje razloga za odustajanje od prijema pacijenta, a ono sadrži stručno uputstvo doktoru porodične medicine o daljem načinu praćenja i liječenja pacijenta.

 

 

Pacijent kod prijema na bolničko liječenje prilaže:

  • Odgovarajuću uputnicu za bolničko liječenje (ljekar porodične medicine Doma zdravlja ili druge zdravstvene ustanove iz Bosne i Hercegovine),
  • Komisijsko odobrenje za pacijente iz drugog kantona,
  • Zadnji ček od penzije za penzionere,
  • Kartica ako je pacijent ratni vojni invalid, civilna žrtva rata, šehidska porodica, karton sa biroa i sl.,
  • Ovjerenu zdravstvenu knjižicu kojom se dokazuje svojstvo osiguranog lica,
  • Ličnu kartu, kojom potvrđuje svoj identitet,
  • Medicinske nalaze koji se obavljaju na primarnom nivou zdravstvene zaštite,
  • Drugu raspoloživu medicinsku dokumentaciju, relevantnu za bolest ili stanje zbog koje je indikovan prijem na bolničko liječenje.

Prije potpisivanja Formulara informativnog pristanka na hospitalizaciju, pacijenta obavezno treba obavijestiti da ima pravo odbiti ili napustiti bolničko liječenje, ukoliko to želi. Također, prije potpisa formulara, pacijent ima pravo da se konsultuje sa članovima porodice, starateljem, svojim zakonskim zastupnikom ili drugim osobama koje sam izabere. Pacijent obavezno mora da pročita (ili da mu se pročita) i potpiše navedeni formular.

Ako se radi o maloljetnom pacijentu formular potpisuju roditelji ili staraoci, obavezno dajući na uvid identifikacioni dokument.

Za osobe koje nisu pri svijesti ili nisu sposobne za rasuđivanje, pristanak daju roditelji, staratelj, supružnik ili drugi bliži rođaci.

Ukoliko postoji opasnost po život pacijenta, koji je u nesvjesnom stanju, a nema ko da potpiše formular pristanka, sve potrebne procedure vrše se bez potpisa, saglasnosti.

  • Pribor za ličnu higijenu
  • Veš
  • Plastične čaše za jednokratnu upotrebu
  • Pidžama
  • Papuče
  • Po potrebi, pelene, higijenski ulošci i drugo

 

U bolnicu je zabranjeno donositi stvari od vrijednosti.

Ukoliko se pri prijemu pacijenta u bolnicu utvrdi da sa sobom posjeduje stvari od vrijednosti (novac, nakit i druge skupocjene stvari) iste će biti vraćene članu porodice istog dana, a u slučaju da član porodice nije prisutan, obavijestiće se nadležni socijalni radnik Kliničkog centra Univerziteta u Sarajevu.

  • Prijem u bolnicu određuje ljekar na prijemnom odjelu Klinike.
  • Zabranjeno je unošenje hrane u cilju zaštite pacijenata od probavnih smetnji.
  • Strogo je zabranjeno unošenje vatrenog ili hladnog oružja, slikanje i snimanje u prostorijama KCUS.
  • Pacijent je obavezan da poštuje kućni red i druge propise ustanove/odjela (vrijeme vizite, vrijeme za obrok, tišinu na odjelu, uvažavanje zdravstvenog osoblja).
  • Pacijent može da učestvuje u odlukama vezanim za dijagnostiku i liječenje, te daje sugestije, prijedloge i primjedbe.

Gdje se nalazimo?

Neurološka klinika: Info panel

U Bosni i Hercegovini u Sarajevu je organizovana Neuropsihijatrijska klinika 1946.godine, a Neurološka klinika je formirana 1977. godine kao posebna jedinica u okviru Kliničke bolnice Koševo.
Neurološka klinika u okviru KCUS-a je stručna, naučna i edukaciona institucija koja pruža usluge iz domena sekundarne i tercijarne zdravstvene zaštite.

Široki spektar neuroloških stanja koji se obrađuju i tretiraju na odjeljenjima uz visok procenat iz oblasti tercijarnog nivoa zdravstvene zaštite: Dijagnosticiranje i liječenje pacijenata sa akutnim moždanim udarom, multiplom sklerozom te ostalim demijelinizirajućim oboljenjima, neurološkim manifestacijama autoimunih bolesti, bolestima poremećaja pokreta, degenerativnim oboljenjima koštano-mišićnog sistema, epilepsijama i drugim vrstama kriza svijesti, neuromišnim bolestima, dijagnosticiranjem i liječenjem demencija, različitih vrsta glavobolja, neuropatske boli i drugih bolnih sindroma, smetnji ravnoteže i vrtoglavice.
U različitim ambulantama i savjetovalištima (sekundarnog B nivoa i tercijalnog nivoa zdravstvene zaštite) svakodnevno se pacijentima daju konsultacije i savjeti vezano za sekundarnu prevenciju i pogoršanje postojećih stanja, a sve u cilju unaprjeđenja njihovog kvaliteta života.
Pacijentima se za vrijeme hospitalizacije na našoj klinici pruža fizikalni tretman od strane uposlenika Klinike za fizijatriju i rehabilitaciju KCUS-a.
Rad na Odjeljenju dijagnostike i poliklinike sa Dnevnom bolnicom je organizovan putem savjetovališta, kabineta i ambulanti (9 savjetovališta, 4 kabineta, 1 laboratorij i 3 ambulante). U okviru tog odjeljenja postoji i Dnevna bolnica sa dva kreveta za pacijente koji primaju pulsnu kortikosteoridnu terapiju, terapiju imunoglobulinima, ostalu imunomodulirajuću terapiju uz prethodnu pripremu na primarnom nivou.

Na Klinici se provode naučni i istraživački projekti uz aktivno učešće na kongresima, simpozijima, seminarima i drugim skupovima.
Na Klinici je omogućena kontinuirana edukacija studenata, ljekara, specijalizanata, kao i edukacija za određena subspecijalistička zvanja.
Urgentna ambulanta Neurološke klinike ja prostorno smještena na Klinici urgentne medicine radi postavke „Optimizacija Urgentne skrbi na jednom mjestu„ tako da je specijalista neurolog tokom 24 sata angažiran u radu KUM-a.

Neurološka klinika - Novosti

Pošaljite upit